CONTRACT
Reinigingsmateriaal en producten persoonlijke hygiëne
Deze raamovereenkomst heeft als voorwerp het aankopen van verscheiden producten, zowel voor reiniging (in HACCP context als gewone reiniging) en voor persoonlijk gebruik.
Deze opdracht werd opgedeeld in drie percelen:
Perceel 1: reinigingsmateriaal en producten in HACCP context.
Perceel 2: reinigingsmateriaal en producten voor gewone reiniging.
Perceel 3: producten voor persoonlijke hygiëne.
Contractanten: Dumortier en Salubris.
Einde van de opdracht: 07/09/2027 (met mogelijkheid om 1 jaar te verlengen).
Leden kunnen instappen gedurende de volledige looptijd van de overeenkomst.
Omwille van commerciële redenen worden de opdrachtdocumenten, contactgegevens van de contractanten en inventarissen steeds afgeschermd. Leden kunnen deze vrij bekijken op het ledenportaal.
Bent u nog geen lid en wenst u graag lid te worden, bekijk hier dan hoe je lid kan worden.
Deze raamovereenkomst heeft als voorwerp het aankopen van verscheiden producten, zowel voor reiniging (in HACCP context als gewone reiniging) en voor persoonlijk gebruik.
Einde van de opdracht
07/09/2027 (met mogelijkheid om 1 jaar te verlengen).
Leden kunnen instappen gedurende de volledige looptijd van de overeenkomst.
Contractanten
Dumortier - Oostkaai 23 bus A, 2170 Antwerpen
Salubris - Salubris Léon Bekaertlaan 32, 9880 Aalter
Praktisch
De opdracht is opgedeeld in drie percelen:
Perceel 1: reinigingsmateriaal en producten in HACCP context.
(contractant: Dumortier)
Perceel 2: reinigingsmateriaal en producten voor gewone reiniging.
(contractant: Salubris)
Perceel 3: producten voor persoonlijke hygiëne.
(contractant Dumortier)
Voor elke bestelling mag u rechtstreeks contact opnemen met de contractant, deze helpt u met plezier verder. Gelieve steeds te verwijzen naar onze lopende opdracht.
Contactgegevens Dumortier: info@dumortier.be / verkoop@dumortier.be - 036/45.05.08
Contactgegevens Salubris: Veronique Vandenbranden - veronique@salubris.be - 050/79.18.13
Binnenkort zal u via onze website onmiddellijk naar de webshop van beide contractanten kunnen gaan om bestellingen te plaatsen.
Prijzen
Hieronder kan u de prijsinventarissen per perceel raadplegen (prijzen exclusief BTW).
Perceel 1
Perceel 2
Perceel 3
Prijsherziening
De prijzen kunnen jaarlijks herzien worden tijdens de uitvoering van de opdracht.
Problemen bij uitvoering
De contractant is uw rechtstreeks contactpunt om problemen betreffende de uitvoering op te lossen.
Indien u er met de contractant niet uitraakt, hopen wij dat u contact opneemt met Opdrachtencentrale. Wij staan u graag bij.
Voor vragen omtrent dit dossier kan u contact opnemen met ons via 0474/78.85.99 of 0475/25.31.34.