Hoe werkt het?


Als lid van Opdrachtencentrale kan u ten allen tijde afnemen van onze lopende contracten. Hierin bent u volledig vrij want er is geen enkele verplichting tot deelname en/of afname voor onze leden, u beslist steeds zelf.
Vooraleer er een opdracht in de markt wordt geplaatst, wordt er ten rade gegaan bij de leden en baseert Opdrachtencentrale zich op de data die voorhanden is om de maximale waarde van elke opdracht te kunnen ramen.

Bestelproces? 


Enkel leden kunnen bestellen op lopende raamovereenkomsten. (voor meer informatie omtrent lidmaatschap, klik 
hier)
Onze contractanten zijn steeds op de hoogte van ons ledenbestand en weten dus perfect wie er kan afnemen. 
De duur (leveringstermijn) van de op de raamovereenkomst gebaseerde bestellingen kan de duur van de raamovereenkomst zelf overschrijden. Voor vragen daarover wendt u zich tot de contactpersoon van Opdrachtencentrale vzw.  Wij publiceren onze lopende overeenkomsten steeds op ons ledenportaal met inventaris of de gegevens van de SPOC van de contractant(en) die daarna met u overeen kunnen komen op welke wijze u bestelt (traditioneel, via de webshop,…). 
Bestellen gebeurt steeds rechtstreeks bij de contractant, met verwijzing naar de referenties van de raamovereenkomst, aan de vermelde prijzen en voorwaarden. 
Facturatie gebeurt ook rechtstreeks tussen uzelf en de contractant.
Verzekeringsopdrachten, waarvoor een ander regime geldt, worden ad hoc en op maat bekeken tussen het lid in kwestie en Opdrachtencentrale. Bij interesse kan er contact opgenomen worden via info@opdrachtencentrale.be.

Lopende contracten

I.   Schoonmaak

​Contractanten: Jette Clean, Aronia, Atalian, Laurenty & Group Cleaning Services

​Einde: 16/12/2027.

II.   Klusjes- en hersteldiensten (handyman)

​Contractanten: Rentabel & Van Roey Services

​Einde: 21/10/2027

III.   Reinigingsmateriaal en producten voor persoonlijke hygiëne

​Contractanten: Dumortier & Salubris

​Einde: 07/09/2027

IV.   Ongediertebestrijding 

​Contractant: ECOB

​Einde: 07/09/2027                      

V.   Medisch Materiaal

​Contractanten: Arseus Medical & WM Supplies 

​Einde: 08/01/2027

VI.   Kantoorbehoeften, papier en enveloppes

​Contractanten: Lyreco & Canon

​Einde: 19/10/2026

VII.   Postdiensten

​Contractant: Easypost

​Einde: 08/09/2027

VIII. Innovatieve Catering & Events

​Contractant: Umami Catering

​​ ​Einde: 15/01/2032

IX. ICT-hardware & accessoires

​Contractanten: Dustin, Bechtle, Uptime Group, Van Roey Automation & Econocom Products & Solutions

​Einde: 31/10/2028

X. Operationele fietsleasing

​Contractant: o2o

​Einde: 11/01/2028

XI. Maaltijdcheques

​Contractant: Monizze

​Einde:  23/01/2031


Verzekeringen

​​Er zijn verscheiden verzekeringsdossiers (hospitalisatie, verzekeringen BA, ongevallen, enz.) lopende.
​Bij interesse in een verzekeringsdossier op maat dient er contact opgenomen te worden met Opdrachtencentrale. Wij werken dit graag samen met u uit.

Contracten op maat

Hebt u een eigen behoefte dan kan Opdrachtencentrale u hierbij helpen. Gelieve hiervoor contact op te nemen met ons. 


Interesse in een betrouwbare samenwerking?

Interesse in een

betrouwbare

samenwerking?