Hoe werkt het?

Als lid van Opdrachtencentrale kan u ten allen tijde afnemen van onze lopende contracten. Hierin bent u volledig vrij want er is geen enkele verplichting tot deelname en/of afname voor onze leden, u beslist steeds zelf.
Vooraleer er een opdracht in de markt wordt geplaatst, wordt er ten rade gegaan bij de leden en baseert Opdrachtencentrale zich op de data die voorhanden is om de maximale waarde van elke opdracht te kunnen ramen.

Hoe werkt het?

Als lid van Opdrachtencentrale kan u ten allen tijde afnemen van onze lopende contracten. Hierin bent u volledig vrij want er is geen enkele verplichting tot deelname en/of afname voor onze leden, u beslist steeds zelf.


Vooraleer er een opdracht in de markt wordt geplaatst, wordt er ten rade gegaan bij de leden en baseert Opdrachtencentrale zich op de data die voorhanden is om de maximale waarde van elke opdracht te kunnen ramen.

Bestelproces? 

Enkel leden kunnen bestellen op lopende raamovereenkomsten. (voor meer informatie omtrent lidmaatschap, klik hier)
Onze contractanten zijn steeds op de hoogte van ons ledenbestand en weten dus perfect wie er kan afnemen. 
De duur (leveringstermijn) van de op de raamovereenkomst gebaseerde bestellingen kan de duur van de raamovereenkomst zelf overschrijden. Voor vragen daarover wendt u zich tot de contactpersoon van Opdrachtencentrale vzw.  Wij publiceren onze lopende overeenkomsten steeds op ons ledenportaal met inventaris of de gegevens van de SPOC van de contractant(en) die daarna met u overeen kunnen komen op welke wijze u bestelt (traditioneel, via de webshop,…). 
Bestellen gebeurt steeds rechtstreeks bij de contractant, met verwijzing naar de referenties van de raamovereenkomst, aan de vermelde prijzen en voorwaarden. 
Facturatie gebeurt ook rechtstreeks tussen uzelf en de contractant.
Verzekeringsopdrachten, waarvoor een ander regime geldt, worden ad hoc en op maat bekeken tussen het lid in kwestie en Opdrachtencentrale. Bij interesse kan er contact opgenomen worden via info@opdrachtencentrale.be.

Bestelproces? 

Enkel leden kunnen bestellen op lopende raamovereenkomsten. 
Onze contractanten zijn steeds op de hoogte van ons ledenbestand en weten dus perfect wie er kan afnemen. 
De duur (leveringstermijn) van de op de raamovereenkomst gebaseerde bestellingen kan de duur van de raamovereenkomst zelf overschrijden. Voor vragen daarover wendt u zich tot de contactpersoon van Opdrachtencentrale vzw.  Wij publiceren onze lopende overeenkomsten steeds op ons ledenportaal met inventaris of de gegevens van de SPOC van de contractant(en) die daarna met u overeen kunnen komen op welke wijze u bestelt (traditioneel, via de webshop,…). 
Bestellen gebeurt steeds rechtstreeks bij de contractant, met verwijzing naar de referenties van de raamovereenkomst, aan de vermelde prijzen en voorwaarden. 
Facturatie gebeurt ook rechtstreeks tussen uzelf en de contractant.
Verzekeringsopdrachten, waarvoor een ander regime geldt, worden ad hoc en op maat bekeken tussen het lid in kwestie en Opdrachtencentrale. Bij interesse kan er contact opgenomen worden via onze contactpersoon of via info@opdrachtencentrale.be.



Kantoorbehoeften, papier en enveloppes

Schoonmaak
Medisch materiaal
 Innovatieve catering & events
Postdiensten
Ongediertebestrijding